Fameshop

Fameshop dla influencerów i dla marek

Fameshop to pierwszy sklep tylko dla influencerów, w którym twórcy internetowi mogą zgłaszać się po wystawione produkty i otrzymać je w zamian za publikacje w kanałach społecznościowych. Influencerzy cenią sobie Fameshop za to, że mają łatwy dostęp do markowych produktów, które mogą testować, recenzować i opisywać, bez konieczności ich
zakupu czy wysyłania próśb o ich przesłanie do działów marketingu poszczególnych firm. Z Fameshopa korzystają zarówno znani twórcy jak i mikroinfluencerzy, którzy cieszą się bardzo dużym zaufaniem swoich fanów. Z punktu widzenia marek zaletą promocji produktów na Fameshop jest też to, że kampanie realizowane są bardzo szybko i mogą być skalowalne. Fameshop ułatwia współpracę z influencerami i pomaga realizować kampanie marketingowe jednocześnie z kilkudziesięcioma czy nawet kilkuset twórcami. Dużym problemem w influencer marketingu są obecnie tzw. kupieni fani czy fałszywe profile. Dlatego też jednym z ważnych elementów realizacji akcji na Fameshopie jest weryfikacja influencerów przez doświadczony zespół. Zanim influencer otrzyma produkt, jest przez zespół Fameshopa weryfikowany zarówno pod kątem jakości contentu i liczby obserwujących, jak i sprawdzany jest współczynnik zaangażowania, struktura oraz demografia jego społeczności.

– Fameshop to dla marek najprostszy sposób na autentyczny influencer marketing. Poprzez krótki brief klient przekazuje nam kluczowe informacje o produkcie i grupie docelowej, a my zajmujemy się całym procesem. Zamieszczamy produkt na Fameshopie, przyjmujemy zgłoszenia influencerów, weryfikujemy zgłoszonych, wybieramy finalnych do współpracy, wysyłamy produkty, przygotowujemy raport z publikacji. Dzięki świetnym narzędziom analitycznym i automatyzacji poszczególnych elementów cały proces realizujemy bardzo efektywnie – dodaje Konrad Traczyk, CEO
Hash.fm.

HASH|FM to pierwsza w Polsce agencja influencer marketingu z wypracowanymi autorskimi metodami efektywnej współpracy z liderami opinii w internecie. Programy ambasadorskie, Influencer marketing inbox czy Fameshop to tylko kilka rozwiązań, które oferuje Hash.fm. Agencja współpracuje nie tylko z dużymi twórcami na Youtubie, ale również z różnorodnymi Instagramerami, Tiktokerami, blogerami, celebrytami, gwiazdami sportu i e-sportu, rysownikami, tatuatorami. Agencja strategicznie obsługuje cały influencer marketing m.in. dla IKEA, Pandora czy Lidl.

Website

fameshop.fm