Cellbes

Firma Cellbes została założona w 1954 roku w Borås przez małżeństwo Bengta i Gunvor Hultgrenów. Z początku w asortymencie firmy był wyłącznie jeden artykuł – japońska tkanina na prześcieradła. Wąska, kurczyła się w praniu, ale była niezniszczalna. Dobrze się sprzedawała i dała początek jednej z wiodących obecnie firm wysyłkowych. Dzisiaj siła marki tkwi w wyjątkowej gamie produktów i szerokiej rozmiarówce w oferowanym asortymencie. W 2012 roku Cellbes otrzymało nagrodę Superprzedsiębiorstwa Roku przyznawaną przez firmę PAR i magazyn Veckans Affärer.

80% zamówień otrzymujemy przez internet, ale wciąż wydajemy katalog w wersji papierowej. Ludzie lubią kartkować strony i czerpać inspiracje przy filiżance kawy lub lampce wina. Mamy wielu klientów, ale każde pokolenie oczekuje zupełnie innego podejścia.

Stworzyliśmy kampanię pt. We Are Cellbes, w której wzięły udział nasze klientki. Działania w online marketingu koncentrują się na współpracy z modelkami w wieku od 25 do 80 lat, w szerokiej gamie rozmiarów od 34 do 64. Chcemy pokazać klientom, że każdy z nich znajdzie u nas coś dla siebie. Oczywiście najważniejszy jest asortyment, dlatego oferujemy wygodne ubrania dla wszystkich i stale podążamy za nowymi trendami. Rynek mody jest dynamiczny dlatego staramy się szybko reagować. Asortyment sklepu jest bogaty od odzieży kobiecej – sukienki, bieliznę, akcesoria, przez odzież męską, aż po piękne dodatki do domu.

Nasi klienci uwielbiają Cellbes za nasze kolory i wzory. Dodatkowym atutem jest szeroka rozmiarówka, którą doceniają kobiety kupujące w naszym sklepie. Nasz odbiorca jest ciekawy trendów, świadomie kupuje produkty i docenia nowości. W tym sezonie do kolekcji, oprócz dobrze znanych lnianych modeli, wprowadzamy odzież z jedwabiu.

Cellbes od samego początku osiągało znaczne sukcesy. Od końca lat 90., gdy nastała era e-commerce, jesteśmy stale obecni w branży wysyłkowej. Obecnie mamy 6 biur – w tym w Polsce – i 200 pracowników. Należymy do 5 największych firm zajmujących się handlem elektronicznym w Szwecji. Naszą grupą docelową są odbiorcy między 35. a 75. rokiem życia, chociaż wiek nie odgrywa już tak dużej roli. Nasz styl to kolory i wzory. Stawiamy na wygodę, nie zapominając o modzie. Ubrania, które oferujemy służą naszym klientom na co dzień.

Website

cellbes.pl